انتخاب سررسید اید آل

انتخاب جلد مناسب برای سررسید، زیبایی و خوش دستی آن رقم را خواهید زد.

نکات برگزیده مطلب

  • انتخاب سررسید آید آل
  • 1- کاربردی
  • 2- اندازه مناسب
  • 3- جلد مناسب
  • 4- نوع کاغذ
  • 5- تبلیغ درست
  • 6- ارزشمندی
  • 7- زمان مناسب

انتخاب سررسید اید آل

هر سال با نزدیک شدن سال نو هدایای تبلیغاتی زیادی خریداری و اهدا می شود. که سررسید ها در بین هدایا چشم گیر تر و بیشتر می باشد. و سررسید ها هم از تنوع زیادی برخوردار است. بنابراین در انتخاب سررسید مناسب دقت و توجه شایانی داشت. به طوری که سررسید انتخابی علاوه بر کاربردی بودن بتواند اهداف مورد نظر شما از جمله معرفی سازمان و شرکت متبوع، فعالیت وخدماتان را به مشتری معرفی کند.

از این رو برای انتخاب سررسید اید آل به نکات زیر توجه شود:

  • سررسید باید کاربردی باشد.چون سررسید هدیه ای است برای طرف مقابل باید از دید او به انتخاب سررسید پرداخت. به همین منظور در انتخاب جلد، اندازه، نوع کاغذ و رنگ باید حد معمول و عمومی را در نظر گرفت. بنابراین همیشه انتخاب سررسید گران قیمت، انتخاب درستی نیست. انتخاب یک سررسید با گرافیک و طرح کارشناسی شده و انتخاب رنگ های مناسب با توجه به روانشناسی رنگ به مراتب کاربردی تر از سررسید های است که از فضای صفحات برای شعر ، فال ، جداول ، جدول سرگرمی ، گل و بلبل ، طرح چیستان و .. با رنگ و طرح های شلوغ و غیر کارشناسی استفاده می نمایند.
  • انتخاب اندازه مناسبسررسید دارای ابعاد گوناگون، وزیری، اروپایی، رحلی، خشتی و … می باشد. کدام یک از این ابعاد، انتخاب مناسب برای گروه هدف شما است. پس برای انتخاب اندازه مناسب برای گروه مورد دقت شود. برای مسال سررسید های نوبت دهی ( کتابنامه نوبت دهی) انتخابی مناسب برای اصنافی که با دادن نوبت در ارتباط هستند مانند مطب پزشکان، رادیولوژی، آزمایشگاه ها و … بسیار مناسب و کاربردی می باشد.
  • جلد مناسب جلد سررسید ها در انواع مختلف چرمی (ایرانی یا خارجی)، سلفون و شومیز تولید می شود. و ظاهر و روی کار هر سررسید را جلد آن تعیین می کند باید انتخاب مناسبی را داشته باشید. در ضمن با توجه به خدمات لازم بر روی سررسید، جلد مناسب با همان خدمات باید انتخاب شود. (خدماتی همچون در انواع داغی، چاپ سیلک و…) بنابراین انتخاب جلد مناسب برای سررسید، زیبایی و خوش دستی آن رقم را خواهید زد.
  • نوع کاغذبرای سررسید باید کاغذ مناسب و کاربردی انتخاب شود. به طور مثال کاغذهای گلاسه با توجه به زیبایی  در چاپ، برای سررسید کاربردی نیست. چون امکان ثبت یاداشت برای مصرف کننده ندارد و عواقب نا خوش آیندی در پی دارد. و خاطره بدی برای طرف مقابل به جا می گذارد.
  • تبلیغ درستشما می توانید در قسمت های مختلف سررسید از پیام های مختلف برای معرفی شرکت یا سازمان یا خدمات و فعالیت خود استفاده کنید. از جمله برروی جلد، صفحات داخلی، بدرقه، لت، نوار و پلاک محل های تبلیغ شماست. بنابراین در هر قسمت از پیامی مناسب، کوتاه، کامل و مفید استفاده شود. و از شلوغ کاری و پیامهای بیش از حد جدا پرهیز شود. چون نتیجه خوبی ندارد.
  • ارزشمند بودن طرف مقابلهر فردی که سررسید مناسبی را دریافت می کند به این فکر می کند که اهدا دهنده در انتخاب آن فکر و دقت فراوانی به خرج داده و به ایشان احترام و بها داده است. بنابراین برای او ارزشمند است.
  • تهیه و توزیع در زمان مناسببا توجه به نکات ذکر شده در بالا که کاملا رعایت شود. اما به وقت مناسب سررسیدها تهیه و به مخاطبین اهدا نشود. تمامی این زحمات به هدر می رود. معمولا بهترین زمان مناسب اهدای سررسید قبل از سال نو می باشد. بخصوص برای تهیه سررسید های اختصاصی  که نیاز دقت و وقت بیشتری نیاز دارد. دو ماه قبل از سال نو زمان مناسبی است.

شما می توانید هر محصولی که در نظر دارید را انتخاب و از طریق سایت سالنمای نو سفارشتان را ثبت کنید. مشاورین با تجربه ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و راهنمایی تکمیلی را ارائه می دهند. و پاسخ گویی سوالات شما هستند.

شعار سالنمای نو:

ثبت سفارش از شما

تماس مشاوره از ما

برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
موبایلتو شارژ کن

بستن
بستن