فروشگاه به دلیل بروز رسانی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

مقایسه انواع هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۱

نکات برگزیده مطلب
  • برای بهترین تجربه بخوانید.
  • نقش بسیار مهم تبلیغات در زندگی امروز
  • انتخاب دقیق و مناسب هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در معرفی و همچنین افزایش مخاطبان یک شرکت، کارگاه، موسسه یا شغل شما دارد. هدایای تبلیغاتی پرکاربرد عبارتند از سررسید (سالنامه)، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، ست مدیریتی، خودکار تبلیغاتی (خودکار پلاستیکی و فلزی)، کیف پول، جاکلیدی ، جاکارتی، ساعت رومیزی ، لیوان و … .

هدایای تبلیغاتی
امروزه هدایای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در معرفی و همچنین افزایش مخاطبان یک شرکت، کارگاه، موسسه یا شغل شما دارد. هدایای تبلیغاتی پرکاربرد عبارتند از سررسید (سالنامه)، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، ست مدیریتی، خودکار تبلیغاتی (خودکار پلاستیکی و فلزی)، کیف پول، جاکلیدی ، جاکارتی، ساعت مچی، دیواری و رومیزی ، لیوان و … . تقریبا می توان با چاپ لوگو یا نام شرکت روی همه اجناس و کالاها به عنوان محصول یا هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. شما برای تثبیت خدمات و محصولات خود حداقل باید هر سال یکبار به مخاطبین خود هدایای تبلیغاتی شامل توضیحات کاری را ارائه دهید.

هدایای تبلیغاتی را از جهات مختلف می توان مانند جنس مواد اولیه ، کاربردهای آن، قیمت و کیفیتشان مقایسه کرد.

  • سررسید یکی از هدایای تبلیغاتی است که باطرح ها، قیمت ها و کیفیت های متفاوتی تولید می شود. سررسید بسته به نوع جلد ( سلفونی، چرم ایرانی و خارجی، گالینگور)، کاغذ بدرقه و صفحات داخلی، نوع صحافی و همچنین طراحی جلد و صفحات داخلی سررسید، تعرفه قیمتش متغیر خواهد بود. سالنامه جلد سلفون نسبت به جلد چرم، گالینگور، اشبالت، مخملی و … قیمت پایینتر و به صرفه تری دارد، و سررسید کاغذ سفید و کرم نیز قیمتی متفاوت دارد. با توجه به موارد گفته شده سررسید می تواند به عنوان گرانترین یا ارزانترین هدیه تبلیغاتی به شمار آید. اگر از جلدهای چرم به خصوص چرم خارجی (ترمو) استفاده کنید سررسید تولید شده با این مشخصه بسیار لوکس، نفیس و گران قیمت خواهد شد.
  • تقویم رومیزی نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و مقرون به صرفه هست. تقویم رومیزی هم جزء محصولاتی است که تنوع بسیاری در طرح، ابعاد و جنس ( پایه و کاغذ تقویم ) دارد. پایه تقویم رومیزی ها می تواند از مقوای سخت، شیشه، چوبی MDF باشد. ابعاد تقویم رومیزی می تواند خشتی (مربعی)، بزرگ و پهن (حدود ۲۳ در ۱۶ ) ، کوچکتر و فانتزی (۲۰ در ۱۶ سانتی متر) باشد. تقویم رومیزی ها هم به صورت ماه در یک صفحه طراحی و چاپ می شود و هم می توان به صورت هفتگی چاپ و تولید کرد که این رومیزی بیشتر مناسب میز مدیریت می باشد. گرماژ گلاسه برگه های تقویم (از ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم) می تواند در قیمت تقویم رومیزی تاثیر بگذارد. قیمت تقویم با توجه به مشخصات آن مانند جنس پایه، گرماژ برگه تقویم ها، تعداد برگ های تقویم، می تواند قیمت بالا یا مقرون به صرفه داشته باشد.
  • بعد از تقویم رومیزی ، تقویم دیواری هدیه ی تبلیغاتی مقرون به صرفه ای می باشد. تقویم های دیواری در ابعاد مختلف و گرماژ متفاوت تولید می شوند. تقویم های دیواری می توانند تک برگ، چهار برگ، شش برگ و ۱۲ برگ باشند.
  • خودکار تبلیغاتی در جنس و اشکال مختلفی در سطح بازار تبلیغات وجود دارد و همچنین امروزه خودکارهای متنوعی (به صورت پلاستیکی و فلزی) وارد کشور می شود. خودکارهای پلاستیکی به نسبت سایر خودکارها مانند خودکار فلزی، خودکار جفتی، روان نویس و … قیمت پایینتر و مناسبتری دارد و یکی از گزینه های مناسب برای ارائه هدیه تبلیغاتی می باشد.
  • ست مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی لوکس، که مجموعه ای از محصولات مانند سررسید، تقویم رومیزی، خودکار، جاکارتی، جاکلیدی، کیف پول، ماشین حساب، پاوربانک و … را دربردارد، گاها ست ها از ۲ تکه تا ۶ تکه و یا تکه های بیشتری از هدایای تبلیغاتی تشکیل می شوند و به لحاظ هزینه از سایر هدایای تبلیغاتی قیمت بالاتری دارد و اکثرا برای مشتریان و مخاطبان خاص شرکت در نظر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
موبایلتو شارژ کن